EU

Pomoc

Zakup biletu

Aby nabyć bilety poprzez naszą stronę, potrzebujesz posiadać konto klienta. Możesz je założyć, wypełniając formularz rejestracyjny dostępny w sekcji “Moje konto”.

Znajdź interesujące Cię wydarzenie. Wybierz termin i kliknij „KUP BILET”. Zostaniesz przeniesiony do strony wyboru miejsc.

Następnie dodaj wybrane miejsca do koszyka. Po tym etapie masz 20 minut na sfinalizowanie procesu zakupu.

Przejdź do koszyka, gdzie będziesz musiał wprowadzić swoje dane kontaktowe oraz wybrać preferowany sposób dostawy i płatności. Jeśli jesteś zalogowany, niektóre informacje zostaną wypełnione automatycznie. W tym momencie istnieje również opcja zaznaczenia, że chciałbyś otrzymać fakturę.

Po potwierdzeniu zamówienia, będziesz skierowany do procesu płatności. Możesz wybrać szybki przelew lub skorzystać z karty płatniczej przypisanej do elektronicznego portfela. Po złożeniu zamówienia, na adres e-mail podany podczas rejestracji konta, zostanie wysłana wiadomość z informacją o złożonym zamówieniu. W tej wiadomości znajdziesz również link umożliwiający dokonanie płatności.

Po dokonaniu płatności, bilety zostaną dostarczone na Twój adres e-mail lub, jeśli wybierzesz opcję biletów drukowanych, zostaną wysłane kurierem.


Anulowanie zamówienia

Jeżeli płatność nie zostanie dokonana w przeciągu 20 minut, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.


Osoby niepełnosprawne

Bilety dedykowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich nie są dostępne w standardowej ofercie sprzedaży na naszej stronie internetowej. Aby nabyć takie bilety, serdecznie zachęcamy do skontaktowania się z nami drogą mailową: niepelnosprawni@biletinfo.pl.


Zwroty

Warto dobrze przemyśleć swoje zakupy, gdyż zakupione bilety nie podlegają zwrotowi.


Wymagania techniczne

Aby móc używać witryny, konieczne jest korzystanie z przeglądarki, która obsługuje HTML5 oraz ma włączoną obsługę JavaScript i połączenia SSL. Dla pełnej funkcjonalności istotne jest również akceptowanie plików cookies.